Artykuły
Cykl „Koło Życia Produktu” zawiera artykuły autora witryny (chyba, że jest to zaznaczone inaczej) związane z cyklem życia produktu, proinnowacyjnymi zmianami w polskich firmach, zarówno projektujących i produkujących produkty jak i kupującymi je na naszym rynku i rynku globalnym, ze szczególnym uwzględnieniem rynku inwestycyjnego.
Prawym być, czy kraść: czy to alternatywa?
Efekty z LCC w biznesie – cz. II: Czy inwestor naprawdę kupuje produkt?
Ser w projektowaniu inżynierskim
Zakup oprogramowania do wspomagania prac inżynierskich, czyli jak wyjść na swoje
Przetargi publiczne a opłacalność innowacji – uwaga, zmiana nadchodzi
III Kongres Innowacyjnej Gospodarki – diagnozy, mantry i recepty
System zapytań o cenę niszczy innowacje
Koszt cyklu życia produktu (LCC) okiem klienta – z materiałów UZP 2011